Клиентите на Fibank ще могат да отлагат плащанията по кредити заради извънредното положение

  14 Март 2020, 14:18     11855     5   
     


Във връзка с предприетите мерки от страна на европейските и национални институции, които целят да стимулират банките да продължат да финансират и оказват необходимата подкрепа на домакинствата и предприятията, изпитващи временни затруднения, Fibank (Първа инвестиционна банка) дава възможност на всички свои клиенти да отложат плащанията по кредити, ако те самите или техният бизнес са засегнати по някакъв начин от ситуацията с коронавируса (COVID-19). Това съобщиха от банката.

Предложението ще важи за всички клиенти на Fibank – физически и юридически лица, които изпитват временни финансови затруднения да посрещат задълженията си към банката. Предоставената от банката възможност обхваща потребителски, ипотечни и жилищни кредити, както и кредитите за микро фирми, малки и средни предприятия, корпоративно кредитиране, включително и вноските по кредитни и бизнес кредитни карти.

Първа инвестиционна банка дава възможност на своите кредитополучатели да поискат и увеличение по лимитите на кредитните си карти, както и по-дълги гъвкави погасителни планове, докато имат нужда от подобно съдействие.

Клиентите ще могат да поискат вноските им по кредитите да бъдат отложени чрез обаждане по телефон към своя кредитен консултант или към контакт центъра на банката на телефон *2265.

Потребители, които не са клиенти на банката, също ще могат да се възползват от нашите услуги, свързани с потребителските кредити и издаването на кредитни карти, като имат възможност да кандидатстват изцяло онлайн: https://credit.fibank.bg и https://cards.fibank.bg.

„Надяваме се, че нашето предложение ще помогне на клиенти и цели сектори, които по някакъв начин вече са или ще бъдат засегнати от по-ниски приходи заради разпространението на коронавируса в целия свят. То е насочено и към потенциалните заплахи, които всеки семеен бизнес в България може да понесе. Приканваме всички наши клиенти максимално да използват мобилното приложение MyFibank. При необходимост да се свързват с контакт центъра на банката и да плащат безконтактно в търговските обекти, като част от своите лични мерки за защита срещу разпространението на вируса“, сподели г-н Никола Бакалов – Изпълнителен директор и член на УС на Първа инвестиционна банка.


     

Светлана Иванова 19.03.2020 г., 10:41 ч.

Имам запитване :Всяка банка ли решава за себе си ,или има внесен Закон от парламента за таза опция?

Митко18.03.2020 г., 17:22 ч.

Браво да сте живи здрави

Алексей16.03.2020 г., 17:55 ч.

Браво.Дано повече финансови институции постъпят така.

Планинар16.03.2020 г., 16:15 ч.

Евала на факта, че са първи, рационални и за пример.
Но подобна реакция трябва да очакваме и от всички дружества, към които края на всеки месец се очаква да се плащат сметки.

Тодор16.03.2020 г., 13:36 ч.

Така се прави - реагира се на момента, за да са спокойни хората. От другите банки все още няма никаква реакция - да взимат пример как се прави.

 


Последни